zondag 15 december 2013

Kerst 2013 (deel 3)

Ondanks het zachte weer krijgen we toch al een winters sfeertje in huis. Op de vensterbank heb ik een gezellig dorpje gemaakt van houten huisjes en huisjes van klei. Een paar boompjes erbij, waxinelichtjes aan en het ziet er super gezellig uit!




Op tafel ook een beetje winter onder de stolp.




Verse takken in een vaas op tafel en op de achtergrond de adventkalender die ik vorig jaar maakte, met cadeautjes voor Lola




En hoe cute is deze!! Alvast een klein cadeautje voor Lola ;)

20 opmerkingen:

  1. Mooi stilleven op je vensterbank!

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die houten huisjes !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Die huisjes blijven ook zo leuk. De sneeuwbol had ik gisteren ook nog in mijn handen bij & Klevering. Ze hadden ze daar met twee eskimootjes en een haasje. Viel me op dat bij deze sneeuwbol de vlokjes lekker lang blijven dwarrelen. Je dochtertje zal er vast heel blij mee zijn. Nu ik hem zie heb ik toch weer spijt dat ik hem niet heb meegenomen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic! Wow! Greetings from Eco Manufaktura )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig stilleven, heel erg mooi.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gezellig bij jou!!! Super mooi kersthuis... Fijne week x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wou dat ik een van die huisjes woonde! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk op je vensterbank. En je boom uit de vorige post is prachtig. En past zo mooi bij jou stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer genieten bij je van al die mooie plaatjes! Heerlijk kerstsfeertje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk ook die kleine boompjes zijn schattig! Leuke ideeen om mijn huis en mijn klasje te versieren!

    groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn die huisjes van klei leuk! sfeervol en strak tegelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk de klei huisjes! Heb zelf een dorpje van zinken huisjes in de vensterbank;).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super lief, het is net een moderne kerststal, love it! Fijne dagen Miranda! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gezelig! En Fris natuurlijk :) Leuk je een paar keer gezien en gesproken te hebben het afgelopen jaar! Mooie dagen toegewenst en tot in 2014! x Fem

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...