zondag 9 december 2012

X-MAS snapshots part 2







 Vandaag wat outdoor snapshots. Gister heb ik me weer gewaagd aan een DIY, dit keer voor aan de voordeur. Een kerstster gemaakt van een duimstok en decoratie houtjes. 

Hoe?

Je maakt een stervorm van de duimstok. Aan de uiteinden van de duimstok heb ik een gaatje geboord, waardoor ik 'm vast kon maken met een touwtje. Vervolgens in ieder decoratie houtje 2 gaatjes boren en met een touwtje vastbinden aan de duimstok. Net zolang totdat ie helemaal vol zit. Je kan er ook nog een leuk lichtsnoer omheen wikkelen. Ik had alleen nog maar een lichtsnoer met groen draad, wat ik niet mooi vond in de ster, dus ik ga volgende week denk ik nog even een lichtsnoer kopen met een doorzichtig snoertje :)

Met deze foto doe ik tevens mee aan de wedstrijd van Hege in France, een onwijs mooi blog vol inspiratie!

Fijne zondag nog!!

28 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk idee!
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi gedaan!!! Mooie voordeur! Kleuren zijn prachtig bij elkaar, liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke ster.
    En heel leuk verzonnen.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi welkom! Gezellig en ben benieuwd naar je kerst versieringen.

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke DIY! Hij hangt geweldig aan je stoere voordeur...

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super passende DIY voor je voordeur!

    Fijne nieuwe week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inspirerend idee en makkelijk uit te voeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Crea hoor! heel leuk gedaan. Staat goed! Ik kan nergens een lichtsnoer vinden met doorzichtig snoer. Waar koop jij die?

    Groetjes, Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag ze een tijdje geleden zo'n beetje overal: Kwantum, Leen Bakker, Intratuin, Tuinland. Mogelijk zijn ze uitverkocht....? Hoop het niet.

      Verwijderen
  9. It looks great! Hope you'll enter in my challenge.
    hx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk maat wat een werk! Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch gedaan!! Ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WAT EEN LEUK IDEE!!! Morgen dus maar weer naar de bouwmarkt,
    voor een duimstok ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja tuurlijk heb je zoveel bezoekers :-) Wat gaaf gedaan Miran je DIY!!! Superleuk, eenvoudig en hartstikke mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk gedaan! Wat een werk...zitten volgens mij heel wat uurtjes in.
    (maar dan heb je ook wat)
    Fijne week alvast!
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een originele ster! Ziet er zo prachtig uit! Krijgt vast veel navolgers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gorgeous and speaks to all of my senses!

    my giveaway just opened up to everyone internationally, so it would be a pleasure to welcome you to it: http://hellolovelyinc.blogspot.com/2012/12/personalized-lovely-giveaway.html

    i hope you win!

    smiles.

    michele

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I can´t thank U enough for all the amazing inspiration that you give me all the time. I barrowed some pics from you again to write about you in my blog. Hope thats OK?! Hugs from Lena.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje Miran, ik loop een beetje achter met reageren. Maar wat is deze gaaf!! En waar haal je de tijd vandaan :) Had het idee met de met de duimstok wel gezien op de woonbeurs, maar wat heb jij er weer een originele draai aangegeven. Pffff...lijkt me best wel veel werk. Nou kijken of we deze ster ook overal zien opduiken :)

    Super mooie foto's ook ....ik ga op je stemmen bij Hege!

    Liefs,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  19. thanks for your informations!!
    keep posting and happy blogging!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuk idee, dank je voor het delen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie foto's maar ik ben vooral helemaal weg van je ster!!
    groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...